Öken

Hallå? finns det någon levande skribent på den här bloggen eller?
Nja, har ju totalt tappat lusten. Finns ju inget vettigt att skriva om, funderar på att skapa en annan blogg med ett tema. Men ska suga lite till på den karamellen, lär ju käkat upp den innan jag kommit till ett svar.
Nåväl. Ett jobb avslutas ett nytt börjar. På måndag närmare bestämt. Ska bli skönt med massa cash måste jag säga. Spara - slösa- spara och slösa. Jag gillar att kunna göra både och innan man får dyr lägenhet med alla andra hemska kostnader, leva nu. Och sen såklart.
Jag har fått dille på att storhandla och veckoplanera maten + att laga den. Kan man ens få dille på de? Ja de kan man nog. Jag mår helt fantastiskt av att gå i en affär mitt på blanka dan, inte en människa ivägen för mig när jag ska någonstans. Och plocka ihop maten jag ska laga - då vet jag att det blir bra mat också hela veckan!
Det som är minus med att storhandla är att om man inte är hemma en kväll så blir de ju lite kaos i min planering ifall det är en färskvara som skulle använts and so on. Men än så länge har inte min planering gått i kras.
Juste, imon blir de fan kras. För ska umgås med mina kära vänner Anna och Felicia! Får se vad vi stoppar i oss, har inte planerat mat till 5 pers. I vår familj äter vi som 2 stora typ. Så de förtärs inte mycket mat hos oss.
Nu inväntar ja min prins, ska ha kram och snuff kalas. Det har ja iofs alltid, men det är min grej.
Sniff och Snusmumrik, det är vi de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0