Vill vill vill!

Är dålig på att uppdatera mitt liv alltså, känns som tiden inte räcker till även om de gör det liksom. Jag längtar efter att komma ett steg längre nu. Vill upptäcka något nytt och bli inspirerad.

Fick ryck på min Hilda (dockhuvvet). Alltså, inte ryck, utan ville ändra frilla på henne. Innan hade jag gjort en fiskfläta i en uppsättning. Nu blev de en svinrygg. Kommer ihåg första gången ja gjorde det i 2an eller 3an. Det va ganska komplicerat då, och då hade ja inte allt hår med. Nu gjorde jag svinrygg på mindre än 15 min (kolla inte klockan men nått sånt, de går nog att göra ännu snabbare men övning ger..). Vill ju testa den på en verklig människa så det ska jag göra!

Some pics från min yber braiga mobil! (ska skaffa system kamera...)







Den är ju långt ifrån perfekt, lite för långt ner, etc, men för att vara första försök är ja nöjd!

Nu: Läsa!

Puss,
Mic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0