Nu har jag landat!

Äntligen känns det som att jag har kommit ner på jorden igen. Hektisk vecka!

Men denna helgen vill jag bara spendera med mig själv på mitt rum. Låter kanske deppit, men jag har saknat det! Ska vara hundvakt ikväll, har saknat bodhi som bara den, har inte sett honom sen julafton! min andra kärlek<3

Btw, när jag handlade på maxi idag frågade jag 6 ggr på samma avdelning om saker. Hur blåst känner man sig inte då när man annars bara brukar springa runt och plocka i sakerna? Handlade ju inte åt mig själv så de va sånna special saker som jag icke handlar. De va jobbigt, det som va mest jobbigt va "mor matidlas skinka" .Jag trodde det va ett märke, men skinkfan hette tydligen så. Jag va så nära på att säga, nääe de finns ingen. Tur ja inte sa de. haha!

Sen har jag tydligen blivit grym på köttbullar? Har rullat köttbullar och biffar i två dagar nu, t.om sthlm ska få smaka av dem imon! Blev lite rörd när de sa att de va så goa. Så jag kan ju inte säga att ja inte kan de längre då... doh!

Ne, nu ska ja hämta bodhi och bella med tror jag. Vi ska ha myspys <3

Ha de bäst, puss mics
Ps jag saknar Mattias för mycket alltså! men snart hoppas jag få se honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0