Wife swap

Måste säga att programmet wife swap är riktigt givande. Samtidigt som de lär sig lär man sig själv, hur man verkligen inte vill vara och hur man vill vara. Det är ju svårt att veta hur det kommer bli när man skaffar familj, men förhoppningsvis bra!
Idag är jag en hemmafru, gör sysslorna som är välldans behövliga. Medans mannen min jobbar! Älskar att skriva det, äntligen liksom. okej han är inte min man än, men han har jobb och det är typ det bästa som har hänt hittils tycker jag. Börja fan lipa när jag fick veta det. ÄNTLIGEN!
Nåväl, nu ska ja para ihop typ 100 sockar. Får se om någon blir singel, tvättmaskinen är ju grym på att käka..
Puss
Mics
Från alla hjärtans dag, fick detta och världens gosigaste nallebjörn "Tias" Mattias: Nu har
du något att krama när inte din riktiga nallebjörn är här! (för nallebjörn är han) mjuk och go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0