Herregud är det sol?

Vafan är de för fel på min blogg, texten går ju ihop och ser värsta fail ut, arg.
Anyway! Blir man inte lycklig idag vet jag inte vad som gör en lycklig. Finally liksom, det va väl inte så svårt att hitta fram?
Lördag, älskar lördagar. Ska gå en promenix på 30-45 min idag. Allt efter 20 min räknas! Egentligen är de min vilodag idag, men jag fuskade och åt 2 kakor igår. Vill inte veta va de innehöll men jag har gjort dem själv, så jag vet va de innehåller SMÖR! usch va gott de va.
Sedan ska ja ta mig till staden, köpa *hemligt*. Senare ska ja träffa en gammal vän Sara och käka en matbit och sedan checka bio: Svinalängorna me Noomi Rapace.
Imon blir de fixa inför alla hjärtans dag (det är min grej att fixa inför varje "högtid" typ). Men de är hemlis det med, vet att det är kalas fint iaf :)
Omtänksamhet är min nationalitet - kan man ens säga så? De lät bra i mina öron men vet inte va de innebär me nationaliteten där...äääh...!
Btw NY KAMERA FINALLY!(egentligen inte så ny, men för mig) Har dock inte varit duktig på att ta kort, men några finns : Random blandning
Min favorit Bodhi!
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0