3 månader, 90 dagar

Äntligen har jag fått tummen ur. Nu har jag fått nog på min kropp, den bara går sönder och dallrar (jag skojjar inte)

Under 3 månader ska jag framförallt;
  • Avstå helt från alkohol (inte för att jag någonsin varit galen i det, har ju mina orsaker).
  • Sluta upp med sötsaker på vardagar (bulle där, kaka där, chokladbit hit och cola dit)
  • Träna intensivt på min brors gym 4-5 ggr i veckan
Mitt mål med detta är;
  • Att ja ska få bort den lilla bullen på magen (ja skratta så mkt ni vill, men jag vill ha platt mage, även när jag sitter ner!
  • Få starkare kropp, mer uthållighet och framförallt snygg kropp!
Så under 90 dagar ska min mage framförallt va hård som sten (skämt å sido) och helst vill ja ju bygga upp min rumpa och få extremt mycket fastare lår. Får se hur långt jag kan komma!

Varför bara 3 månader?
För att pressa mig själv, se hur mycket man kan få ut genom att träna intensivt och äta nyttigt, bevisa att de faktiskt går. Och för att få en bättre självkänsla och självförtroende!
Låter som värsta kontraktet men kan ju se de så. Ska ta före och efter bild med!
Nu bär det av mot min bror och kristina ska snacka intervju på engelska och planera mitt träningshema!
Puss
Mics
(Gammal bild från en tid jag tränade (inte för att min kropp är sp tränad här men den är bättre än va den är nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0