Svampar och glasögon

Innan jag säger Godnatt

Underbara lediga dagar. De är två men känns som flera, de är de stunderna man verkligen njuter av. Förutom studerna man sitter ner efter en häktisk dag av springade på jobbet.

Vad har jag gjort?

Söndag kväll; Sticker upp till min kära vän Felicia och myser med tacos och greveholm + lite mer.

Måndag morgon
; Jag hämtar upp min älskling som fixat fika, sedan kör vi mot simlångsdalen och söker efter kantareller. Finner dock bara 10 små som vi glatt plockar.

Tisdag
; Går upp tidigt, äter mysig frukost och åker sedan mot Götet för att göra ett snabbt besök på IKEA. Sedan hämtar vi upp Mattias Kleman på Landvetter efter att han varit några veckor i USA, fuskis.

Och sist men inte minst har jag nu hämtat mina glasögon. Jag blir en helt annan person, yes. Men, bara positivt. Jag är ju annars ganska bra på att byta karaktär. Så med mina glasögon blir jag något i stil med ... stil. Jag ska bara fixa resten av detaljerna som fattas.

Nu bjuds det på bildspel! (utan rörelse då)



Hippie solglasögon jag fick låna av Fellie!



Mattias gick in för det...



Jag körde mer på den gulliga stilen? (vilket jag ångrar 10
myggbett senare...)



Livsfarlig å som ville käka upp våra stövlar när vi hoppa över.



Jag såg något orange och fick ett hopp, men nej, den gav mig fingret.
(fingersvamp ha ha ha )



Vi såg lite majaplantor.



Jag hitta en liten groda...



och en stor!



Sen hitta vi massa bajs med, detta tog priset, färskt och det
såg ut som det var glassplitter i. (ja, vi pillade i det med en
pinne) haha



Fin att titta på, men död om man rör. Ungefär...



Nu blev vi kaffe sugna! vi hittade platsen med mest mygg.



Här ville jag ha en pussbild, men kameran kunde inte sitta
där jag va, så det fick bli...



Jag gillar svartvita. Det ser lite sådär mystiskt ut.



Vi syntes iaf!



Naw! Fast... det gulligaste var nog att det blev fel först..



När han var klar; NEJ! jag : hahahahah Mattias: asså jag tänkte
typ en tvåa, två nollor och en etta. Nåväl!



Jag hittade en liten snok? som jag trodde var bajs, blev as
faccinerad och ville klappa, den va typ 20 cm. Mattias kasta
iväg den. Barn instinkt och faders instinkt.



Och Mattias hittade kantareller! Vid bilen... (efter några timmar
i skogen) Det var iaf super duper mysigt och jag vill göra om
det när trattkantarellerna kommer.

THE END

Sist men inte minst:







REPLAY och jag fick 450 kr rabatt! (nått med nått som jag fick)

(varför 2 svartvit och en färg? Jo för jag har bölat till Idol och min
näsa var pretty röd, den sista var mest normal!)

Nåja, nu ska ja dejta kudden

Puss och Kram
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0