Lördag kväll.

Några timmar senare...

Serriöst, FB. Deras fotouppladning, vad är det för fel? Det tog flera timmar för mig att ladda upp typ 100 kort. De ska ta typ max 10 min? 5 kort i taget och 2 min vänte tid varje gång...

MEN nu är de klart. Nu är de bara kryssningen som ska upp med...men det orkar ja inte nu.

Jag ska få glasögon. Japp. Han sa att ja såg 15-20 % på mitt högra öga? Det låter ju stört, jag ser ju förfan iaf 100 meter eller jag kan inte avstånd, men det låter som om jag vore blind? Nåväl, när jag kör bil ska jag ha det :)

3300 spänn fattigare snart. Det är sjukt. Men, Mattias tyckte jag blev riktigt snygg i dem, så då litar jag på honom. Plus att jag ser äldre ut och smartare. Vilket kan vara ett plus när man går ut på krogen?

Sen har jag äntligen klipptid bokad och färg såklart. Jag är verkligen sugen på nått mörkare. Trött på de blonda nu faktiskt. Det nya jag är mörkare, mina planer är iaf svart. Men inte håret!

Glasögon - svarta
Bil - svart
Höstjacka - svart
Kommande Hårfärg - mörkare
Kommande skor - svarta
Jobbkläder - svarta
Kommande väska - svart
Kommande mobil - svart? eller vit?


Ja, ni ser ju... Mamma sa till mig, men vad är detta. Den svarta åldern är ju när man är 15? Nej, jag har min nu! Fast jag går inte hela vägen, jag gör det med stil istället. Stylist som jag är.

Så vad gör jag i helgen? Nat a skit. Jag är så hängig nu för tiden, jobbar ju arslet av mig. Och jag menar det. Springer ju kilona av mig på jobbet. Men, jag vet iaf att jag ska resa i höst/vinter/vår. Det är ett måste.

På måndag och tisdag är ja ledig, och regnar det på måndag tar jag med min pojkvän på en svampplockar tur. Men först mys på söndag med Felicia och anna och malin med hoppas jag!

Ne nu ska jag hålla min kudde sällskap. Min rygg gör ont, så ska ligga och glo på burken innan jag når min skönhetssömn.

Allt från moi!
Puss, Eran Mics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0