Hösten är här!

Vad gör jag uppe nu?

Jo, jag fick tid hos tandläkaren 8.10 var därifrån 8.15. Ja, jag skulle ta bettskentryck igen. Jag börjar jobba 11.30.

Så vad gör man ?

Jag har tappat bort min stora plånbok med alla mina klubbkort i. Det stör mig något alltså. Även om det inte är så viktigt så gillar ja den och vill ha mina kort, för jag behöver just ett av dom väldans mycket, jag har letat vad jag tycker, överallt. Men förhoppningsvis har jag inte det. Jag har knappt haft med mig den på senaste tiden, jag blir så trött på mig själv.

Jag ska lova mig själv att bli mer ordningsam och ha typ pärmar me papper och plastfickor för olika rabatter att hålla reda på! Det är det nya för Hösten 2010. Pärmar! tss.. (kan höra Felicia viska "va töntig du e!")

Har varit ledig i två dagar, vilket har varit helt underbart. Dagarna har spenderats med de bästa, mina vänner, min pojkvän och min bror, kristina, Bodhi och Bella!

Jag har fått en ny hårfärg med! Och jag gillar den skarpt. Den smälter in mer och har klippt bort min afghan frilla. Så nu ska det nog bli bra! (dock gör min kamera hårfärgen lite orättvis, men äsch! får ta en rättvis bild snart)



Plankor ska målas!



En annan ville inte ha färg på sig alls.



Lyckades iallafall!



Det blev en pussbild! (som vanligt..)



Snobben var också med, men lekte med "kissen" mest.



Min Målar Matte <3

Allt från mig!
Puss hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0