God morgon!

En liten snabb uppdatering.

Eller iaf snabb avskrivning. Jag är lycklig för jag är ledig i två dagar! De ska utnyttjas tillfullo. Varför ligga och dega på en ledig dag när man kan göra massa roliga saker?

Ledig dag 1

Gbg med Alice - Universeum
På kvällen blir det iaf någongång träff med Mattias.

Ledig dag 2

Upp tidigt, Mattias och jag ska fixa min brors bil, eller Mattias sköter byte av olja och oljefilter, jag ska
hjälpa till att tvätta bilar. Sen kanske det blir, om jag får bestämma en tripp ner till IKEA helsingborg för ett
köp av skrivbord eller hylla. Det är ett måste, jag klarar inte av att bo som jag gör. Viktiga papper ligger och
skärpar överallt och mina filmer trycks in i ett hörn som inte syns.

Kvällen får jag se hur den blir, kan bli några avsnitt av Sabrina. Fan va jag gjorde ett bra köp, lika bra som då!

Nu ska jag till staden och fixa en överaskning till min älskling :) (han har inte en aning :D)

Puss och Kram

Bilder kommer antingen senare eller imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0