Vem är sjuk?

God förmiddag gott folk!

Jag försöker mig på desigen igen, det går sådär. Men det blir rosa för Rosa Bandet som jag stödjer!

Här ligger jag i min säng och kryar på mig. Tur är så mår jag mycket bättre idag, men låter ju som fan. Kan ju inte sjunga med i musiken för då skriker mina öron. Så lite ledsen i ögat är jag ju, annars sjunger ja typ 24/7. Nåväl, om några dagar kan ja påt igen!

Idag skulle jag träffat min kompanjon Alice Fredblad. Men, eftersom jag inte är 100% kry, vill ja inte riskera att smitta någon. Så jag stannar i sängen med laptopen och njuter av ledighet.

Mamma gav mig en bok imorse vid frukosten. Hon vill att jag läser den omedelbart. Kommer förtälja vilken det är när jag kan utala mig lite mer om den. Den är speciell. Ledtråd: det luktar guld.

 OCH Ja, det är sant att jag har tatuerat mig. Inte ens min familj trodde den var äkta. Min bror var tvungen att ta på den, det gjorde sven ont! Så fin i kanten är ja ju inte (typ).

Bad girl innerst inne? Många skulle nog skratta, men vad som döljer sig i skalet vet ingen. ingen.

Nu blir de läsning på hög nivå!

Puss och kram
(bilder på tatueringar kommer nog ikväll)

Kommentarer
Postat av: malin

jag längtar efter att få se bild. vet ju inte ens vad du tatuerat in. spännande :D

2010-10-19 @ 15:58:47
URL: http://malin.m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0