Svårt val

Okej, nu är det såhär att jag har beslutsångest. Jag är nämligen lite sugen på att byta hårfärg. Jag skulle vilja säga att jag alltid har varit blondin, men när jag tittar tillbaka med åren har jag faktiskt varit lite "rödhårig/orangea" toner i med. Det ska ju definitivt vara varma färger till mig, men ja...

Här är lite smakprov genom åren. Tyvärr gjorde jag det i paint och jag suger på paint. Eller suger på att göra såhär med bilder överhuvudtaget haha, men iaf det är färger. Från blekt till typ mörkkastanj.

Så vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: feli

bruuuuunettt!!! soooo fuckin sexy!!!!

2010-11-05 @ 10:53:35
URL: http://palacestation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0