Solsugen

Hallå eller! Någon mer än jag som tyckte det var ytterst lite mysigt med snö idag? Ne, tänkte väl de... Solen är ju som sagt, varm, skön och gör en sådär frisk! (till en viss gräns)

Vad ska man säg. Jag tycker tiden inte riktigt räcker till, dygnet borde vara lite längre. Jag tänker på att när man jobbar, från 9-17 cirkus. Då hinner man inte se dagen i sitt fina jag. Det blir oftast att man åker hem från jobbet och stannar sedan inne, om man är en riktigt svensson. Sen finns de hurtbullar som slänger på sig träningsoverallen dirre och tar sig till gymmet. Karaktär. Men, vi är oftast bekväma och sånt dära.

Vem vill du vara?

Jag vill nog vara lite av varje, bekväm och hurtbulle. Slappa någondag och städa, träna andra dagar. Oftast är jag bara städtant här hemma och matlagningstant, eller kock låter ju lite finare.

MEN 1 Nov börjar mitt träningsliv. Det är en måndag, ny månad och jag är arbetslös (är man någonsin det egentligen?). Och bryter jag den reglen är jag en riktigt failer, misslyckad och lögnare. Ja, hårt ska de va!

Har jag riktig tur tränar jag gratis på min brors gym, även om den känns taskigt att göra det helt gratis. Får ta ett litet snack med honom. Han är ju som sagt PT så bättre kan jag inte ha det!

Ne, nu blir det matlagning och tvätthunt!

Kram
Mics

Some pics from Lysekil last weekend enjoy the sunny days!



Skalhamnsrakan



Lysekils sill



Vacker brännmanet



Hamn



Sol och kyla på havet



1 kg Krabba



Pimp parasit



Mormor och Lukas



Mysit fika hos Mamma Maria



Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0