Sista dagen!

Äntligen eller snyft för att det var sista jobbdagen idag?

Delat faktiskt. Skönt att byta lite jobb, även om det mest blir resturangbranch för min del. Skulle inte jag ge upp den delen? Nåväl, det är kul att lära sig laga mat och få beröm av kunderna för god service under året som gått!

Påtal om ingeting är jag så less på denna förkylningen jag har. Mitt snor kan ju snart säljas som smör..eller inte. Men de är äckligt och jobbigt att andas genom munnen all day long typ, blä. Fast det jag mest tycker är wierd är mina ögon, dom varar? Somnade innan lite (den lilla stunden jag fick innan mattias börjar typ vara extremt jobbig) Vaknade av att de bara rann var ur ögonen, usch :(

Intressant va...

Snart ska vi hämta upp Nils på Svågertorp, mysig biltur på 1 tim och 20 min med bara jag och älskling <3

Allt för Moi!
Mics

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heelluuuuu =) How YOU doin'?

2010-11-02 @ 13:18:36
Postat av: Mics

Heey! Jag mår fint :D sj då?

2010-11-02 @ 18:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0