Mitt nya rum?

Ja, ett gissningsförsök i paint på en planritning över mitt nya rum.

Jag vill då ha en en tilfälligvägg som skärmar av lite och i väggen en garderob. Dock
blir de ju lite trångt med en fet dubbelsäng i rummet. Fan alltså, men så är det.



Rum exempel 1



Rum exempel 2

Här är ju min drömlösning. MEN bäddsoffa = hej ryggskott. Säg en bäddsoffa
som är mjuk som en säng? Hittar jag en, då blir det såhär. Då kan man umgås och sova!
Annars blir de typ bara se på film umgås, annars kan man ju sitta flera med en liten fotölj också.


Vi får se när de exakta måtten är tagna, mina planer kanske är
helt åt skogen, men jag mätte lite snabbt med måttband innan.

Kramkram
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0