Lördagkväll

Mätt och belåten.

Stort Grattis till plastsyrran Ella som fyller 28 år idag! Vi ringde henne i morse och sjöng underbart vackert för henne (eller inte).



Jag har för en stund sen njutit av en god måltid som bestod av hängmörad ryggbiff med mina klyftpotatisar och sallad. Extremt god ryggbiff som Nisse lagade!

Efter det kollade vi upp mina planer på mitt nya rum och kom fram till att det skulle bli för trångt med en garderob. F A N. Nåväl, jag vill inte sova i en bäddsoffa. Jag såg i alltför många forum där folk haft bäddsoffor som sängar och dom avrådde andra att ha det.

Så, jag planerar vidare. En sminkhörna ska jag iaf ha och ett nytt databord har jag även hittat för 930 spänn på IKEA (nyinkommet) precis ett sådant jag vill ha. För på samma bord kan jag ha mina sminkprodukter som kommer inom kort! Men jag ska inte göra några hastiga köp, mina planer behöver bearbetas lite med andra tankar.



Det var allt för mig denna afton, hoppas ni har roligare än mig som försöker bli av med min äckliga förkylning!

Kram
Mics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0