Knivhugg i ryggen

Två veckor senare...

Att uppdatera här är inte det första jag tänker på nuförtiden. Men, kanske får göra det ändå.

Varit ledig i två härliga dagar nu och haft ont i ryggen i två härliga dagar med. Det är inte det vanliga ont i ryggen, det är sjukt ont i ryggen. Det kan komma när som helst, det hugger till. Förjävligt med andra ord.

Jag ska börja träna, när jag slutat på ringenäs. Så hinner ja förbereda mig lite och sånt där (hej bortförklaring)

Tänk va mycket man vill göra när man har ett jobb och tänk va mycket man vill jobba när man inte har ett jobb. Jävla jobbigt de där. Därför är det ju ganska bra att vara doris på Gekås för han verkar kunna glassa omkring lite hur han vill.

Nåväl, mitt framtida liv som make up artist verkar pretty awesome det med. Åka runt till städer och mest göra kvällsjobb. Ja vet inte, det kanske blir tråkigt i längden, men det blir ju typ allt tycker jag. Förändringar är bra och helst snabba. Det blir nog bra till slut, bara jag får mina älskade pengar. Girig? Det är väl alla.

Ne, nu ska jag fortsätta kolla på Sabrina och kl 22 blir det bartenderskolan, lite sugen fortfarande, men deras  skola verkar fan hård.

Love,
Mics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0