Det ser ljust ut

Godkväll!

Shit vilken effektivdag på jobbet må jag säga. Har gjort hur mycket som helst, och hur roligt som helst också fick ju göra de roliga jobben med :D . Det var bara jag, gösta och lasse.

Jag jobbar väldigt bra själv. Pratar man inte blir det mer gjort, iaf när det gäller mig. Det funkar om man vill! 

Men för att komma till rubriken. Har inte varit ledig en helg sen jag börja jobba i juli och nu är ja ledig fre,lör. Då passar det utmärkt att åka till lysekil (som jag inte varit sen i våras typ?) och fiska den sista hummern (har aldrig fiskat skaldjur). Det enda är att ja jobbar på söndan och hur kul är de att åka hem en lördag när alla är lediga i mattias familj där uppe? Inte så, så jag har försökt fixa nu hela förra veckan och denna till att få någon att jobba åt mig. Så nu har det kanske löst sig, om Gösta godkänner det vill säga.

Hoppas hoppas! Palla vänta 365 dagar på att få fiska hummer/krabba när jag har chansen nu?

håll tummarna :)   

Annars är det fan ingen idé att vara ledig, då kan jag lika väl jobba och tjäna pengar än att inte göra nått på dagarna när alla jobbar. Right?

Ne, nu ska ja göra nått med mitt liv. Tvätta vore nått, städa med, men allra helst packa!! känner på mig att gösta  inte kommer svara förrän imon när jag frågar honom om han fick mitt sms typ. Hatar att vänta.

I-landsproblem va..

Ha de!
Mics 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0