Chill i dill?

Godkvälla!
Försöker sjunga me till P!nk - raise your glass just nu i väntan på att Anna Ledel ska dyka upp innanför min dörr. För jävla bra låt, även om den påminner om katy perry stil, som de flesta nya låtar gör just nu. MEN det är good stuff!

Imon är det sista jobbdagen för moi! Men jag slutar inte jobba för det, jag ska jobba extra på Travet på luncher och vissa kvällar, sen ska jag ringa ett samtal på måndag angående jobb! Spännande :D Sen är det en veckas jobb på La Couronne efter jul, så helt pengalös kommer ja inte vara. Det skulle jag inte klara.
Inte för att jag köper smink ,kläder, skor and so on för pengarna, jag gillar bara att tjäna dom. Och att spara dom.

Så äre!
Håller på med överraskning nr 2 till min Älskling! Det blir så bra :D (får hoppas han med gör det någon gång, men det tror jag nog!)

Jo för att gå tillbaka med den dära boken jag fick av mammi. Det är en bok som heter "Den rikaste mannen i babylon" av Geroge. S. Clason. Boken beskrivs som en saga och ger ut hemligheten av framgång. Det är tankar från förr i tiden, som håller än idag. Hur man tjänar pengar och hur man ska hantera dem för att inte råka ut för diverse problem, som man väldigt lätt gör. För att man t.ex. som jag är för snäll ibland och är för tillgänglig med mina pengar till andra. Nu är det slut med det.

Jag har omedvetet mycket av det tänket som beskrivs i boken och är mycket tacksam för att jag inte slänger iväg pengarna så fort jag får dem.

Det är svårt att förklara men läsvärd! Någonting som skrivs i boken är ; spara 10% av allt du tjänar.

"En del av allt du tjänar tillhör endast dig"

Julklappstips!



Allt för mig!
Puss Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0