Bortslarvat och upphittat

Nått är cp med blogg.se så texten är bara en fet klump, sorry for that!

15.00
Efter några timmar är jag klar. Jag har städat undan i mitt rum, jag fattar inte vafan jag har här inne. Men det är fortfarande rörigt efter timmar av städning. (ni skulle nog inte tycka det, men jag är lite extrem)
Tänk vilken dröm om "Design" me Simon och Thomas kom hit och plinga på dörren och sa att mitt rum var fulast i sverige - ungefär som jag känner just nu. Och slängt ut allt och gjorde det där som jag inte kan få till. DET hade varit en tyngd som skulle släppa på massa tankar i mitt huvud. Jag hatar stök, damm och allt sånt snusk! (men det är iofs fixat). Möblering och smarta lösningar, det är behövligt.
Men nu är de inte så och jag lever i mitt eget skit, nä jag ska inte överdriva. Men en hamster är jag, jag vågar inte slänga papper för det kan ju vara nått jag behöver någongång om typ 10 år. Min mor är bra på att slänga saker, så jag ska försöka få henne att hjälpa mig. Smycken har jag till en förbannelse, så det måste också rensas bort.

I röran hittade jag mitt älskade halsband som jag fått av Mattias!

Detta går jag på just nu: (nässpray, lindring av näsa biholor, halsont, ryggont)
Mår muchas bättre!

Lite pics, före och efter:

Nu är jag mega hungrig har bara käkat frulle!

Kramkram
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0