Trött är ordet

Godkväll! (Bläh all text bara flyter ihop, dumma blogg.)

Vet ni vad det bästa med denna årstiden är just nu? Satsumas. Ja, alltså clementinerna. De är de godaste, sötaste, kärnfria och stora clementinerna. Mumsade i mig två precis! haha (c-vitamin in need).
Igår va ju första jobbdagen, dock tyckte ja själv att min dag inte alls började bra. Va ju på möte 9.15 och sedan va de ju dö tid till 16.00. Så jag sov lite men va så trött. MEN det värsta med det hela var att när jag kommer hem 23.15 är jag super trött, sen när jag ska sova får jag sån enorm ryggsmärta att jag lipar(knivhugg igen). 01.30 ger jag upp och tar voltaren, sen 15 min senare somnar jag jätte trött. (varför vänta tills man lider som mest?) nåväl. Det jag skulle komma fram till var att jobbet gick bra, men inte mitt välmående.punkt.

Sedan upp kl 9.00 missar Anna Ledels radioprat. Va så trött så jag trodde ja skulle dö (ne men ni vet hur det känns, man tar varje minut man får, så jag gjorde det. Men jag lyssnar för fullt nu :D). Låter kalas, jobbigt me alla pauser bara.

Alltså serriöst, jag tycker det är as kul att städa hemma nuförtiden. Jag älskar att mötas av ett rum som jag har städat upp. Känner sig stolt. Dock känner jag mig som en mamma för jag plockar efter mamma och nisse hela tiden, men äh, de plockar efter mig med så de jämnar ut dig (sa han som sket på sadeln) Ha ha! (på ringenäs lär man sig dåliga skämt)

End of disc!
Mics
en av alla bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0