Tidsfördriv någon?

Daniel Adam-Ray - Svart , låten som spelas från min data just nu, Kalastaggad för ikväll!

Klockan är 17.00 och det är nu många börjar hoppa in i duschen, panik fundera ut va de ska ha på sig och därefter sminka sig, fixa håret och om man hinner - äta något smabbt. För att sedan dra iväg till förfest. Och då är väl klockan typ 19.00?

Jag har då på två timmar städat, duschat, hittat kläder, sminkat mig, fixat håret, planera mat som tar 40 min att laga och klockan är 17.00. Kl 20.00 kommer Flisan och 20.30 tar vi bussen, kl 21.00 börjar vi! VAD GÖR JAG NU?

Kan ju inte precis börja själv, då har ju jag somnat innan Felicia kommer haha!

Så, jag ska laga middag, brukar inte hinna äta något bra innan jag ska iväg, då jag oftast jobbade till 17.00 och skulle va iväg till 19.00, 20.00. Det blir kyckling, pommes (ja kan ni tänka er, pommes har stått på min NEVER EAT lista länge nu men en gång i månaden eller så skadar inte mig), sallad och go sås till det med.







(Måste skaffa systemkamera)

Nu ska ja fundera ut vad jag ska göra härnäst..

Puss
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0