Sunny Sunday

En lång brunch senare...

Mums vad jag gillar frukost. Det är för jäkla gott det där nya knäcket med smak av kanel. Värt att testa!

                                                            

Idag blir det till att vistas ute i de fina vädret, jag ska följa med på valpträff! HUR GULLIGT ÄR INTE DET? Oj, jag freakar lite när det kommer till valpar och djurbebisar. PUPPYEYES!

Det är Bodhi som ska träffa nya vänner. Och hans föräldrar är kända utställingshundar så vem vet, han kanske är genial som utställningshund! får väl se...

Vet ni hur laddad jag är inför att jobba imon? Det ska bli spännande och va me på kvällstravet. Hästar är ju gulliga iaf.. haha nä, men det ska bli kul.

Känner att jag saknar så många nu alltså! Vill ju träffa alla på samma gång. Funkar ju inte riktigt så, även om jag älskar att ha alla mina nära och kära vid mig.

Men men, det ska nog lösa sig.

Kommande vecka:

Måndag:
Möte me Arbetsförmedlingen, Jobb 16-22

Tisdag:
Jobb 10-14, Sedan mys med Flisan

Onsdag:
Pumba emergency time!

Torsdag:
Ev gekås med mammsen!

Fredag:
Jobb 11-15

Lördag:
Fira 4 år me Älsklingen

Söndag:
Farsdag, kanske åka till Ella o Co!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0