Spelhelg

Godeftermiddag alla fina människor!

Idag är jag trött. Mattias har väckt mig typ 100 gånger på 1 timme, tålamodet var sådär, men jag fick inget utbrott denna gången. Jag sa innan vi la oss kl 01.30 - vi ska inte sova så länge imon! kl 11.30 Mattias: Gå upp nu! nåväl...

Två hemska mardrömmar hade jag, kommer bara ihåg den om seriemördaren på kryssningsfartyget. Jag och Mattias gick runt och drog i massa rep och från alla rep kom det lik. Ja, härlig dröm. Vakna sen innan vi själva blev mördade som tur va!

Igår hade vi vår första spelkväll me Davve. Smart spel då! Brädspel. Det första va något med häxor och grejjer, lite klurigt i början men jag kom tvåa och mamma etta! Davve..näst sist ;D (arg som bara den)

Nästa spel, spank the monkey. Svenskt spel, var roligare förra gången minns jag. Det va segt, men jag vann. Klockrent också, nisse blev irriterad på mig för att jag inte ville spela mer, så var det min tur och jag lägger ett kort och sedan slår tärningen och spiskar apan och vinner. Haha! Ni fattar nog ingenting, men jag orkar inte förklara heller,haha.

Ikväll kör vi andra spel. Jag är taggad till tusen! bara typ 6-7 tim dit..suck..

Ne, nu ska ja gå med Mor på stan och lämna tillbaka min tröja som gick sönder, och få en ny förhoppningsvis!

Puss
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0