Söndag, Bodhi och spel

Heej!

Idag är en sån dag som jag känner för att plugga. Hörde(såg) ni, plugga. Det var ju de jag gjorde på söndagarna i gymnasiet. Mest. Annars skulle de ju blivit godisskålen och filmer. Bättre att plugga då!

Så, jag ska plugga lite vin. Ligger efter känner jag, även om det kanske inte är 100% nödvändigt känns det bra att ha lite på benen när man kommer. Har just nu bara The Hermit Crab på hjärnan, kan vara för att det är engelska...

Bodhi gubben är hos oss just nu och är heelt galen, Marley and me. Ja ungefär..Och jag visste inte att hundar har mjölktänder och tappar dom? Jo, jag blev helt livrädd i onödan. KUL.

Nåväl, nu ska ja sluta babbla, uppdaterar mer sedan!

Love
Mics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0