Shopping utan att shoppa?

Heej!

Någon mer än jag som känner av en gnutta julstämning? Snö, julmarknad, julmusik och glögg. Ja det är väl trevligt, men vill ju inte tröttna innan jag börjat själv.

Just nu vill jag bara köpa massa nya kläder, och jag ska det. Men när jag sett massa kläder som jag vill ha nu kommer de säkert va slut i min storlek när min lön kommer. Jaja, får hoppas på det bästa!

För att tala om mitt hår igen som jag aldrig kan bestämma mig för hur det ska se ut, så ska jag nog låta det vara ett tag. Då guld är DET just nu, och guld, det är min färg! Så jag kommer gå igång rejält på detta, måste ju utnyttja tillfället när de kommer! En liten point till alla Guld älskare :)



Sen är det ju leopard mönstret igen, spetsmönster, paljetter, plysch och vollang. Ja de där som redan är liksom. Men jag gillar guldet!

MEN någonting hemskt jag såg idag i Åhlens skyltfönstret var hellång plysch kjol, som en gardin (svart) och på en annan docka var det slappa mysbyxor me mönster. Alltså, nej det var inga nattlinnen. Om folk kommer gå runt i det, då vet ja inte vart jag tar vägen. Ville bara gå fram till kassan och fråga hur fan dom tänkte? Finns ju säkert dumma ungar som tror att bara för att de sitter på en docka i skyltfönstret så är det så man ska se ut.

Ungefär som att gå förbi butiken "Vildanden" borta vid forex. Förlåt men vill man se ut som en fågelskrämma så go on.

Ne, gud detta inlägget blev ju mest bara klaga! Men gillar jag inte det måste jag säga det.

Love
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0