PUPPIES!

Serriöst, jag lever på valpkramar nu! Jag vill ha jag vill ha, tiden med hund.

Att va omringad av över 20 vita och andra färgade golden retrivers är nog det bästa som finns just nu!!!

Bodhi var ju äldst av de "små" valparna, men också den mest busiga. Haha. De snällaste och gosigaste va Bella och Charlotte. Charlotte var min favorit och Vilma. Vi gosade hela tiden. När jag skriver gosa så mena jag kramas inget jobbigt slickande i fejjan, utan GOS! Ja ni fattar nog. Jag är typ 5 år nu haha.

Lätt att ja ska va me fler gånger, jag fick ju tillåme vara med och träna :D

Nu: Bilder


Charlotte


Kristina och antingen bella eller charlotte.


Puppieattack


Lilla Bodhi


Det va svinitkallt även om solen va framme


Vilma och bror


Jag och Vilma, gosegos!

Nu ska ja plugga cognac och lite andra drycker.

Ha de fint!
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0