Monday again

Tjuhuu! (texten jävlas med mig igen, hoppas det går ändå..)
Tröttare än någonsin, men tror de beror på dålig sömn. Helgen var ju ganska sömnlös... ;)
Idag gick jag upp alldeles för sent, snooza är farligt och beroendeframkallande. Jag tänker såhär: ååh sova i 9 minuter till, å 9 till å 9 till, tillslut stänger man av den och sen blir klockan extremt mycket.
Men jag har iaf skrivit ut Dramaten Projektet (Yei 5 månader senare ska den iväg till Dramaten!). Sen har jag skickat iväg mejlet till Falkenbergsrevyn och bokat in jobbcoach.
Min jobbcoach ringde mig när jag sov, jag bara nee orkar inte. Så jag svarade inte, sen ringde jag upp och vi bestämde tid,

Jobbcoach: Du vet var vi finns va?
Jag: Ne inte riktigt.
Jobbc: På hamngatan 3
Jag: eeh..va ligger de nu igen?
Jobbc: Mitt emot fiskebutiken
Jag: vilken (hehe) ?
Jobbc: Vid torggaraget
Jag: ... (jag tänker heeelt fel)
Jobbc: Vet du var hstd(reklambyrå) ligger?
Jag: Jaa de vet ja!! Men ja kollar upp på internet haha!
Serriöst, Mattias tycker jag är pinsam som inte kan hitta i min egen hemstad. Men mitt lokalsinne är åt skogen, kan ju inte va bra på allt ;)

OBS! Bilder från helgen kommer imon, är hos älskling nu!

Så vad händer nu? överväger att kolla lyxfällan jag missade i torsdags eller plugga vin.
Btw, läste en bok om champagne igår! Herreguud va många det finns och jag som inte ens gillar äkta champagne, men jag ska testa den sötaste av dem. Finns ju många där med, men min familj dricker ju bara den torraste(finaste) så jag får köpa till mig själv. Slutar väl med att jag får ont i magen och ger resten till Mattias (min personliga avfallstunna, kalas bra!) Jag lär inte bli dyr i alkoholväg, men det finns ju annat att vara dyr i ;)
Needå, jag ger förtillfället mer än vad jag borde kanske men jag älskar ju att skämma bort de jag älskar! (woops, Mattias om du läser detta, oroa dig inte :D )

Puss sålänge,
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0