Måndag!

Rädslar ni för kräksjukan som härjar nu? Det gör jag. Min bror och kristina har haft det, några på Mammas och Nisses jobb och säkert fler? Igår natt mådde jag illa och gick många gånger till toan, då jag fick massa saliv i munnen, som när man ska spy. Får hoppas att det inte blir värre än så. Tycker inte det va längesen jag va sjuk, så ne de vill ja icke.

Serriöst, bloggdesign? Va vill den. Varför alla dessa röriga koder och namn och för att göra en header ska man ha speciella program och skills i det. Jag försöker få större foton och bredare blogg, de funkar sådär, de blir större men vissa delar flyttar och blir bara fel. Ååh, men jag ska nog klara det snart! No quiter.

Gösta (min 3 chef) ringde mig och undrade om jag ville jobba på hans julbord. Samtidigt som jag mår dåligt över att säga nej och berätta att ja har ett annat jobb så frågade jag honom om han behövde hjälp innan vi stängde på ringenäs, och då ville han inte de. Men, ja..vi får se på torsdag ska ja träffa medarbetarna på SALT för info och vinprovning inför Julborden på SALT. Spänd!




Kände att ja inte testat min webbcam på ett tag så de blev lite mongobilder!

och btw; det tar mindre tid att göra en sak rätt än att förklara varför man inte gjorde det, right?

Puss
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0