JAAAAA!

En jobbintervju bestående av en promenad vid nissan resulterade till jobb!

Det går inte att beskriva, det är en jättefin restaurang några meter från havet jag växte upp i. Det är lyx och i den miljön ska jag vistas i med människor som betalar för fin mat och utmärkt service, jag ska vara en av dem som ger den fina servicen!

GAAH! Jag tror på den känslan efter en jobbintervju, den känslan som gör att man går och ler hela vägen därifrån. Det har varit så för mig alla gånger iaf!

Så nu blir det en väldigt späckad månad för mig med två jobb! lunch på travet och lyx vid havet, dag och natt.

Det bästa är att träffa nytt folk, få lära sig nya arbetssätt och få nya jobbklädslar, jag tycker verkligen att det är kul med jobb"uniformer", slippa gå i sina egna kläder.

Känsla: IIIIIHH, sprallig till 110% (det får jag vara idag, fullt ut)

Aja, nu ska jag lugna ner mig lite...

Mer information kommer längre fram.

Restaurang Salt

Love
Mics



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0