Ja, alltså...

Hej alla glada! (jäävla blogg.se nu blir ja arg...texten..)
Jag skrev för ett tag sen att jag och Mattias skulle göra julklappar ihop. Det hände idag. Egentligen är det ett litet undermedvetet test förr oss. Om vi kan samarbeta ihop, vilket är EXTREMT viktigt i ett förhållande. Och eftersom vi båda är praktiskt lagda vill vi göra det mesta själva.



Vi började iaf med vårt lilla hemliga projekt, det gick bra för oss. Men för vår slutproduktion HAHA?! Det blev snett och för kort och halvdant. Så efter första klara julklappen gapflabba vi åt hela skiten
och började tänka i andra banor.
Vi gjorde saker till oss själva istället, SÅ grymma va vi! Nä, men vi hade as kul ihop och även om vi stötte på problem, så va de inte hysteriskt och massa bråk utan vi bara: Neej och sen skratta vi.
Så bilder på resultatet kommer när det är helt klart!
Ikväll kommer Anna hit och jag ska bjuda på Baconlindad kycklinginnerfilé och couscous. Får se hur det smakar. Det ska bli super mysigt.
Nu får jag nog snart sätta igång lite, tända ljus och göra de lite mysigt!

Puss
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0