Hur rörigt får det bli?

Godkväll i kylan! (-10 ute anser iaf jag är kyligt)

Jag behöver öva upp mitt minne eller lära mig ha 1000 bollar i luften, för jag tyckte faktiskt själv att ja va duktig på 100 bollar i luften och kom ihåg det mesta. Men nu förtiden kommer ja kanske ihåg 3/5 grejer.

Alltså jag talar om uppgifter. Om jag tex ska skiva upp det, hålla koll på det i ugnen, samtidigt som jag ska steka det och sedan ta det till disken och hämta upp grejer därifrån. Detta ska göras samtidigt om ni förstår. Det är lätt för den som är skärpt, men vad är då jag? Tankspridd eller bara väldigt seg eller fokuserad på några grejer bara?
Jag rör ju tillåme till det redan nu. På ringenäs är det ju faktiskt som ett rinnande vatten, rutin på rutin. Ibland kanske man glömmer något men då är den andra där så är det gjort. Antingen har ja bara inte fått in det i huvudet eller så är ja trög. Ne, trög är ja inte då hade ja inte jobbat inom restaurang. Nåväl, det är mycket att tänka på.

Det är kanske därför jag har ont i tån? För jag tar i ända från tårna? (haha) nee, jag vet faktiskt inte varför, men min stor tå gör enormt jävla ont.

Nåväl, snart kommer Bodhi hit. Han ska sova över här, för första gången. Undra om det va tajmat med att jag var ledig imon? (humm). Eftersom jag bor närmast dörren, lär ju jag få gå ut med honom på natten/morronen.

Fördel 1: lär mig hur det är att ha hund (vilket jag vill ha någongång)

Fördel 2: Kommer upp i tid.

Nackdel: lär inte få den sömn jag behöver. Men å andra sidan vad gör det? När jag skaffar unge lär jag nog få det ännu värre, så det är väl lika bra att ställa in sig på det.

Sen är han ju så goo! Älskar den lilla (lilla och lilla) vita saken.

Bilder kommer.

Puss
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0