Hemskaste mardröm!

Morron alla glada!

Äre rättvisst att behöva vakna av att det spöregnar kl 9.15? Jag blev livrädd och trodde någon skulle in.

För att komma till min plågsamma dröm:

När jag var mindre hade jag massa mini hamstrar, gosiga som bara den (säger vi, de ville aldrig vara still). i Drömmen va de i en pytteliten bur, det va typ 4 vuxna och 30 ungar eller nått, ungarna va nyfödda. Jag mådde ju dåligt över att de hade en så trång bur så jag skulle upp på min vind för att hämta den stora buren. På nått stört sätt så stoppar jag alla i en plastpåse med allt spån and so on. För att sedan gå ut genom köksdörren. Där jag ska igenom massa konstiga hinder för att nå vinden. Helt plötsligt ligger bebisarna i vatten och sedan i en cola flaska. Den cola flaskan råkar hamna i fel händer och en tjej dricker upp halva den! (Min ångest är redan där helt kaotisk). Hysteriskt kommer jag äntligen åt min jävla bur och kvar är typ 5 ungar och 1 vuxen. och jag har ingen spån?

Sen vaknar jag livrädd av spöregn. FAIR?

Usch, vad fan menas med det här då ? Jag tror på drömtydningar men det är ju svårt vad man ska kolla efter...

Jag är ju verkligen ingen djurplågare, usch mår ju skit bara av att se någon skälla och dra rejält i sin hund. Egentligen hade jag nog varit vegetarian, men det man inte ser...

Nåväl, det blir nog bra. Det var ju bara en dröm.

Ha de fint sålänge
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0