Händer det bara mig?

Hallå i solen!

Jag har ju som sagt skickat in en annan ansökan och det via mejl. Dum som jag är förväntar jag mig telefonsamtal om besked. Det var den 1 Nov jag skickade in det. Idag den 4 nov kollar jag min hotmail.

1 nov
Hej Micaela!

Tack för din ansökan, kan du träffas onsdag em?

....


Jag: är det idag? , nej, nej, nej... igår... ÅÅÅH!

Serriöst. Iaf jag skrev tillbaka att jag tyvärr såg det idag och undrade om det gick att fixa en ny tid.

Egentligen har man väl bara en chans eller? Jag hoppas verkligen att jag inte sumpade den totalt bara för
att jag trodde på ett telefonsamtal.

Nåväl, ångest har väl alla ibland. MEN VARFÖR! jag kollar alltid min mejl annars, men åå!

Aja, ännu är det inte över, behöver BARA vara lite desperat framför burken i kanske någon timme eller några dygn.

Snart blir det babysitter för Bodhi och måste ha datorn till hands!!!

Wish me luck
Mics


Kommentarer
Postat av: pappan

Sorry darlingen,men du skickade ett e-meil och då skall du naturligt vis förventa dig ett e-meil som svar,, Kram,,,,

2010-11-04 @ 14:51:06
Postat av: Mics

Ne ja vet, men många arbetsgivare ringer, men jag hade tur och nu har jag jobb :D

2010-11-05 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0