Gäsp!

åååh dumma blogg.se
Då var jag vaken igen. Sover mest hela tiden tycker jag. Är inte van vid att jobba nätter alltså, det tar lite tid att
vända på dygnet.
Imon är de dags för jobb igen, hade ju gärna varit ledig lite längre, men det handlar ju inte om många timmar så det klarar jag! :)
Äntligen har julsakerna kommit upp, mitt rum brukar inte ha den där julstämningen, men i år känner jag att den finns. Det ska bara investeras lite röda ljus. Det var mysit i lördags natt när jag kom hem, så hade mamma satt upp mina jullampor. Jag hade inte haft en tanke på att det skulle upp redan? :S
Jo och Julskyltningen igår i Halmstad... sög rent ut sagt (några tält på torget, värsta byhålan eller?). Men ser fram emot Lisebergs julmarknad istället, det kan ju inte vara sämre alltså. När det nu blir av... Måndagar, Onsdagar och ev Torsdagar får ja kolla efter.
Och bilder på min jobboutfit har ja inte hunnit ta ännu, men stay tooned! ;)

Puss
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0