Ett godnatt inlägg

Jag är både hysterisk och glad på samma gång och då är de inte hysterisktglad utan ja och den kombinationen vet ni, är inte kul.

Men för att tala om någonting annat träffade jag min jobbcoach idag "På rätt plats". Grymt företag Alice går också där och har tagit det ett snäpp värre än mig (tycker sin coach är het). Men min är bara väldigt förstående och lyssnar (är ju iofs hans jobb, men jag känner att han verkligen vill)

Jag var väldigt rak och ärlig med allt jag tyckte och tänkte och fick sagt allt ja ville (ibland kommer man hem och frågar sig själv varför sa ja inte de osv.) Så det ska bli spännande och se vad som händer framöver, kanske jag får bättre och roliga möjligheter eller så är jag ute på egen hand igen. Det är lätt värt det, oavsett om man har eller inte har jobb, det enda som händer är att man får nya tankar om saker och ting.

Just nu vill jag bara lyckas, liksom kunna sitta där som Blondinbella och svara på frågan "Är du miljonär?" svar: "ja". 19 år och va mång miljonär. Hela framtiden är säkrad, kunna göra vafan man vill utan att känna att man måste hålla i pengarna. Det är iaf mitt mål, sen är ju handlingen viktigast.

Ne nu är det dags för en liten nap, upp igen kl 8.00!

Puss
Mics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0