Den där lådan

Godafton!

Just nu sitter jag och drömmer mig bort bland spahotell och massa romantiska turer! Men, måste ju ha någonting att fira, annars känns de för vardagligt när de väl gäller va? Nåväl, selmaspa är det bästa jag varit på och dit ska jag igen!

Andra saker som tynger mig är den där lådan...den som innehåller allt och inget, där det som inte har en speciell plats hamnar. Ni har säkert också en sådan förbjuden låda. Det är egentligen bara "skit" som jag inte orkar ta itu med. Men om jag gör det, kommer det förändra min vardag då? Så många gånger jag tänkt att jag vill rensa igenom den. Det kanske det släpper något? Får funta lite till på den saken, orkar.ju.inte.just.nu.

Jag har ju glömt bort att förtälja om våran 4 års dag!

Den började ju sådär, med en baksmälla. Mot kvällen började det bli bättre, jag hade EXTREMT svårt att bestämma mig för vilken frisyr jag skulle ha (uppsatt,nersläppt,uppsatt,nersläppt). Det tog nog mest av min tid. Men det blev nersläppt.

Mattias plingar på dörren, vi ler sådär töntigt stort och skrattar. Jag får en mega fin bukett me rosa/orangea rosor och ett kuvert som jag ska vänta med. Vi går direkt till Pio!

Nästan 3 timmar senare rör vi oss vidare, vi funtade på att gå ut, hyra film, bara ta något att dricka eller bara gå hem och mysa. Vi bestämde oss för att gå hem, mätta och mega lyckliga. Mattias va lite lullig efter att nästan ha svept en hel vinare själv (jag tog ett glas, blä för alkohol till mat).

Vi kommer hem och jag måste öppna kuvertet. Det är en dikt på en A4. Jag kom knappt halvvägs sen ser jag inte mer, det bara rinner, på oss båda. Ja ni kan nog tänka er varför! Sen kramades vi väldigt länge.

Och min present var smycken till oss båda. Har tyvärr bara bild på min, har inte hunnit ta på hans. Men hans smycke är i silver och ser ut som en silvertacka och det står "MICAELA" på.



Det ska vara tro, hopp och kärlek. Ska köpa till ett ankare med. Mattias
är min Tro.







Älskling är inte den som älskar kameran men ääh <3



Ja, de blev inte så många bilder, men några är bättre än inga!

Love
Mic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0