Att sitta på knä.

Hallå i kolan! (blogg.se fortsätter att förstöra mina inlägg)

Har ni också sånna konstiga sätt att sitta på när ni tex äter eller sitter vid datorn? Det har iaf jag, tycker mattias. Jag sitter helst på knä vid datorn och när jag äter, men efter 30 min upptäcker jag att mitt skadade knä lider av smärta, så då sätter jag mig på knä-sne. Ja..visst låter de wierd, men skönt! en liten onödig fakta bara!

Min dag har varit super. Sov till 11.00. Vet inte hur längesen det va jag sov så länge, så sköönt! Har alltid tänkt, varför ska man sova bort så många timmar? Nu vet jag. Även om jag levt det livet då jag sov till 14.00 på dagarna, fyfan. Perioder.

Alice och jag lunchade, maten var sådär, men musiken...so saad! Men det passade perfekt till chokladen jag gav henne "Tröst Choklad". Det blev bra ändå. Efter det checka vi lite affärer och hamnade inne på bokhandeln en längre tid. Jag hittade en bok om marsvin, jag blev helt kär. Vill ha en kille och en tjej, bebisar och sen kastrera killen. Det är nog inte så lätt att sälja bebisar hela tiden. Det vore perfekt, vill ta hand om något. Även om jag har Mattias...(haha nej då ;) ). Får se, mitt ha begär är ju ganska stort. Men marsvin har jag ju haft innan och älskade det. 
Sen köpte jag mig en mysdress, blå. Blått är flott ;) . Ska plugga vin i den nu, för det blev inte mkt plugg igår då Mattias kom och vi laga middag och sånt!

Love
Nörd Mics!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0