Alkohol

Gokväll mina vänner!

Vad gör jag hemma en lördag kväll va? Jag pluggar drycker. VA? Ja..Och det är helt frivilligt, as kul. Vin,öl,avec (massa gosaker), champagne och kaffe.

Jag är inte så grym inom de området, så känner att jag behöver lite mer krydda inom de kunskaperna. Verkligen intressant, och de roliga är att jag gillar inte ens alkohol på det sättet.

En fylla - vad som. Findricka - Nej tack. Hur låter det då? Förjävligt om jag får säga det själv. Men jag vill helt ärligt inte tycka om alkohol, jag ser det som en negativ grej. Jag dricker alkoholen för att jag blir jävligt kul och det är faktiskt riktigt jobbigt att vara nykter bland fyllon.

Så för att komma in på pluggandet igen, jag är inom krogbranshen men gillar inte kroglivet. Dubbelmoral? Jag gillar att arbeta och tycker det ser proffigt ut på nått sätt att vara inom den branshen. Men det är ju inte det jag ska jobba med sen, men det skapar kontakter vet ni! Muchas. Får ju vara lite bright.

Den 25 Nov ska jag vara en jävel på drycker.

Nu = Mattias <3

Cheers!
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0