4 år

Godkväll!

Jag kan säga att jag mått bättre, gårdagen var blandad. Jag hade inte tråkigt men inte jättekul heller. Jag är svintrött och orkar ingenting.

MEN jag tänker inte förstöra vår kväll för det. Jag har sovit några timmar nu och ska fixa mig nu. Saknar min älskling så mycket, det är svårt att sakna någon så mycket. Extremt jobbigt. Men snart!

Vårt förhållande har ju som säkert allas är/har varit upp och ner, men våran jobbigaste tid var det första året och i slutet av det andra året. Det va i december som det jobbigaste va de andra året, vi skiljdes åt. Men efter 3 månader började vi träffas igen och det där pirret som man har när man verkligen tycker om en person kommer tillbaka är det ett bra tecken. Vi "dejtade" på nytt och kan säga att vi höll på som när vi va nykära. Så i Augusti bestämde jag mig för att det kändes rätt och gick ut med det officiellt igen.

Men jag gillar vårt datum 13 November, för alla säger att det är otur, men inte vi. Så vi firar 4 år!

Nu måste jag skynda mig och göra mig fin för min favorit. Mitt humör måste bli bättre snarast!


Hoppas ni får en fin kväll
Puss Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0