Vill.Jobba.Nu

Sol, vind, moln, sol, vind, moln...

Inte fan kan man sola i detta väder, kräsen är man ju också. Jag vill ju ha lätt vind, klarblå himmel och massa värme. Inte detta. Men, snart!

Vad händer idag?

Min kära vän Alice Fredblad fyller 19 år idag! Vi börjar bli gamla på riktigt. Nej inte riktigt än kanske, men vi har ju känt varandra i 16 år nu så det är ett tag och mer lär det bli!

Sedan händer det inte mycket mer, skulle dansat vals med min kavaljer men han hade inte tid. Så vi får se när han har tid.. vilket han egentligen alltid har, men när man inte vill eller kan det man ska göra har man inte tiden, eller? Märker vi!

Ska ladda min ipod och ta en tur till havet, även om det är super tråkigt att gå ensam ska jag nu göra det, bara för att det är helt normalt egentligen även om jag hatar att vara ensam. Då hör jag plötsligt röster som säger "ja men du måste ju lära dig att tycka om att umgås med dig själv..." jaja, jag tycker det är kul ibland, men det är då fan inte ofta. Vill helt enkelt inte va själv.

Har sagt det så många gånger och säger det igen, har varit själv tillräckligt mycket under min uppväxt så jag är trött på det. Speciellt på kvällarna är det jobbigt, men det går. Därför vill jag jobba, jobba och jobba! Då är man inte ensam :D tjäna pengar och ha kul samtidigt, kalas ju!

End of talking, nu lite pics från min och Alice laga lasagne kväll och Mat hos Anna!


En Alice i cyklop och LÅNGA HÅR (fusk)!


En cyklop med stor överläpp!


Anledningen till cyklop...vi bölade iofs ändå men ääh :D


Först brände jag löken, vi fastnade vid datarn..sen brände Alice
ostsåsen!



Och..ja alltså, vi visste inte riktigt hur plattorna skulle vara, men fick
svaret sedan!  Det blev inte så jäkla bra, men första gången så ^^


Middag hos Anna!


Going to konsum for some lax och sparris!


Hemmaodlad sparris, nam nam!


Och en Micaela som inte mår så bra här, det var nog här helvetet började
dumma värme! Svalkar ner oss med varsin cider!


Ja, vet inte varför det inte blev bild på slutresultatet, men det blev lax
med pressad potatis och kokad sparris, über gott! :D

Nu får de räcka för idag,
Puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0