Underbara dagar

Hej!

Kände för en uppdatering av mitt liv. Har ju slarvat med bilder nu och det är tråkigt. Jag vill orka med haha! blivit lat på sista tiden? indeed!

Går ju i skolan 2 ggr i veckan nu så ja, man blir lat. Men, nästa fredag är det bal och sedan nästa vecka igen är det studenten, sen..blir de jobb!

Min mobil har de varit påtal om en längre tid nu, jag har ju haft min älskling i snart 3 år och jag trivs jätte bra med honom, men han vill inte alltid som jag vill. Ibland sätter han in sig på nödsamtal och ibland bara sover han, så han behöver kanske bytas ut? Jag kan isåfall ha kvar honom som en party plinga, för det är han värd!

Okej, ja ska sluta prata om min mobil som om det vore en människa, men jag gillar den! Jag har iaf hitta en ny, som jag är lite små kär i. Det kan leda till något stort! Det är en sony ericsson - måste ha! Det är en touch - måste testa! den är nästan vit - den är silver! Den är liten - som passar mina händer perfekt! Den är sjukt snygg - kan jag motstå?

Här är den iaf och jag tänker förhandla med min mor och det är faktiskt hon som har tjatat mest på att jag borde ha en ny mobil. Borde det inte vara tvärtom? Nåväl!


Sony Ericsson - Vivaz




Snart ska ja möta min andra partner Anna Ledel, vi ska lämna in våra tågkvitton så vi får lite pengar! Sedan klockan 15.50 ska ja hämta upp min kompanjon Alice Fredblad, vi ska handla mat och sedan ska ja göra Aice balfrisyr och förhoppningsvis blir den perfekt idag! orkar inte annars alltså haha!



Nehepp, nu får de räcka för idag, nästa gång blir det bara bilder!

Puss Miccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0