Synday bloody sunday

Hej hej hej hej!

Jag är typ pratglad idag, eller jävligt måste jag faktiskt uttrycka mig.

Idag har jag vaknat för sent, glömt bort att ja skulle till alice 12.30 (då ja vakna typ) 15.00 var jag där och öva på hennes hår, som inte gick alls bra. Fan omöjliga hår haha! Ne men det löser sig tillslut! as usual. Sedan stack jag till min kära vän Anna Ledel (älskar att säga det alltså, det bli ju likadant fram och baklänges hihi) Tjabbade loss totalt. Har ju inte fått se henne på hela veckan!!!

Imon får ja se alla andra underbara varelser i skolan!

Och nu snart kommer min älskling <3 Har ju knappt träffat honom heller, så jag blev lite ledsen i ögat innan och sa att jag ville verkligen sova med honom and so on and so on. Han gav sig :)

Nu ska ja föna håret och sedan däcka i sängen jämte mitt doftljus (mattias, klichit va ;D ) Anna förstår nog mitt budskap! (hoppas ja haha)

Puss
MicanPican

btw, heter det picannöt eller pecan eller heter det ens så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0