Stekta benaner

Hallå eller!

Dagen började ur uselt, jag var segare än någonsin, skulle ha med mig mer än någonsin och hann inte ens bädda sängen. Dock åt jag frukost, men glömde mitt värdekort till tåget så fick betala 14 spänn mer än vanligt. Vilket problem va! Nej men det ösregnade ju med, så det var inte roligt de heller. Det bästa med det hela var ju att min modell till kulturfestivalen var med mig idag! Hallelulja! Det blev awesome och kommer bli ännu mer awesome på lördag! Så hoppas ni kommer då, ska ju vara sån dära...kon..blala..pratar- i- början- grej. Gratis är det också!

Snart är det bal, det ska bli så kul! Har verkligen längtat till att få se så fin ut. Älskar att vara fin, skulle vilja ha långklänning jämt! Men nja, är ingen sån utstickare faktiktiskt så jag håller mig till de vanliga. Studentvecka nästa vecka då, det blir galet. Galet!

Min mor kom precis in med en fet skål naturgodis, då blev jag lycklig! De dära wasabi kulorna är inte min grej tror ja, de brinner lite och sticker i min mun...nåväl!

Nått kul som hänt idag annars? Träffa Mattias innan, vi köpte tyg till näsduken som skall sys imon. Synd att inte mitt tyg finns men vi hittade ett snarlikt iaf.

Sedan gjorde jag något galet haha. Skulle köra ut från ett ställe, så skulle ja ta en genväg trodde ja, så var det en ganska hög trottoarkant som ja inte riktigt såg. Men upptäckte när det var försent, så skulle ja ta det försiktigt och på något sätt när ja ska åka ner precis kommer ja åt gasen på full speed och jävlar va däcken rulla och tjöt hela kvarteret eka. Haha fan va ja kände mig som en kille då, haha folk kollade ju som galningar "en liten blondin som bränner däck på sina föräldrars stora bil". Haha, fail.

Då skrattade ja högt åt mig själv kan man säga...

Nehe end of talking eller? Tror det, ska nog lägga mig snart.

Puss och Kram
Miccs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0