Söndag, igen.

Hej alla fina!

Vaknade för typ 4 dagen i rad med huvudvärk, vilket jag också somnade med som jag vaknade med dagen innan. Vad är det med detta väder? Kan det inte bara vara varmt? Ne, för idag är det mulet, blåsit och säkert kallt.

Nåväl, igår var jag på grillfest hos Bobby som fyller 25 år idag! Det var supermysigt, hel nykter och chaufför. Kändes kalas, tills jag fick huvudvärk och röklukten av ciggaretter fylldes i rummet från balkongen. Enda negativa när man är nykter, känslig för allt. Så när inte en tablett hjälpte åkte jag med min andra nyktra vän Malin hemåt. Klockan var nog 23.00 men vi var as trötta och lämnade festen med ett glatt humör.

Körde hem maddes grejer till Anna (hon skulle sovit hos mig, men ville ut) och sedan körde jag hem Malin. Så efter jag lämnat Malin fick jag lite panik över att jag var ensam hemma och ringde my love. Han var vaken och halv nykter. Så jag hämtade min prins och somnade sött som en prinsessa igen, eller han somnade före så jag blev lite ledsen för han sa inte godnatt haha. Men jag somnade fort iaf.

Vaknar kl 9.00 vill inte gå upp, har ont i magen och huvvet - igen. Älskling fixar frukost och jag blir glad. Diskuterar dagen och kom fram till att Mattias skulle hem och plugga!!! inte ofta man får höra att han faktiskt vill hem och plugga. Sedan ska vi dansa vals och laga mat.

Sitter just nu med inbakadfläta i håret och hårinpackning på det. Känner mig blek som ett lik och längtar tills på torsdag då jag blir brun igen och får fina naglar och håret lite upprullat inför balen.

Ne nu får jag ta och sluta skriva, bilder på det, juste denna bloggen skulle väl bara bli bilder? Woops minnet är kort med gott va!



Vi fick ett eget bord, bakom oss typ 20 pers. Kungligt! Bobby the host!


Smickrande värre!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0