Snart, ska, senare

Godkväll!

Någon mer än jag som hatar bläckpatroner till skrivare? De är sånna satans luredrejare. De säger att de inte finns färg kvar, men in my a** att de gör det. Tillåme bevisat på youtube, men jag är ingen sån tekniker som kan fixa det. Så, jag får väl som alla andra köpa nya och slänga halv tomma färgpatroner och sätta dit nya.

Nu skiner solen ur de svarta molnen, kan det vara jag som speglas just nu? Ja det är väl klart! Jag är ju nästan alltid glad. Men, när det kommer saker ivägen som hindrar mig från att vara glad blir ja svart som ett åsk moln.

Nåväl, nu vill min skrivare att ja byter yellow, har nästan precis bytt blå och rosa, så snart kommer väl svart med.

Min skrivare har tydligen ett minne också, så när ja laddat min skrivare kommer det ut arbeten som jag ville ha för typ 1 månad sedan, och inte fan hittar ja stopp knappen, där jag avbryter alla köer. Sedan är det kö på cirka 40 bilder från thailand som jag ställt in på photopapper och mini format, så då måste jag låta det skrivas ut först, på photopapper. Innan jag kan skriva ut det som jag faktiskt ville skriva ut..

Gud vilket problem va! Ja faktiskt, jag planerade att äta nu och sedan plugga, nu måste ja ju hålla koll på att färgen inte blir ful på mina bilder...

Ne nu orkar ja inte skriva mer.

Mican är hungrig, mican ska därför nu äta, punkt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0