Premiären

Tjolahopp i snorskogen!

Ne, de va en riktigt dålig hälsing, men sanningen var det.

Visst är det härligt när man inte kan andas genom en näsborre och så känner man att det rinner och så har man inget papper till hands och det går inte att dra upp det igen. Då är man ganska underlägsen, ungefär som jag är idag. MEN jag är redo med nässpray och näsdukar! Inget kan stoppa mig från att jobba!

Torsdag; Premiären på Trottobar, en succé! Satt typ inte ner på ca 14 timmar, men det går! ska införskaffa mig en stegräknare, att jag går 12000 steg måste jag ju nästan göra :O.

Nåväl, ikväll är det dags igen eller kl 15.00 till ? Börjar iaf senare så det kommer gå fort idag!

Nu: Some pics from mics! (vad jag fick till det där "haha" )


Matilda, Carolina och Jossan fixar välkomsdrinkarna!

Innehåll: Sour Rabarber, Burn och Vitt vin, Santa Karolina




Baren/Köket



Some Olives



Lite parma skinka




Utsikt över VIP bordet i mitten, fint ska de va!



De glada kockarna Johan och Magnus



Var det någon som sa vin?



Vi fick smaka på en av desserterna som kommer att serveras, har inte
ni också drömt om att få äta så här äckligt ur en "tårta" fan vilken känsla
det var. OCH för att inte tala om hur satans god den var, ETT MÅSTE
till dessert!


Nu ska jag fixa lite innan jag drar till jobbet!

Hade!

Puss
Miccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0