Jag vill inte veta vad det var i moset, men mm!

Godeftermiddag!

Vaknade försent och fan va gött jag sov! Kom hem vid två och det var kolmörkt i mitt kvarter, jag ska fan fråga hur mycket de tjänar in på att ha släckt i några få timmar alltså, är det värt en våldtäkt?

Gårdagen var helt underbar! Så kul jag hade. Det var bal i varberg på socioten. Det var skolor från hela halland, typ 250 pers. Kl 19 börjar det och shit va tiden gick...

Men, innan vi var där, var vi hos moi och fixade oss, jag, anna och malin! Vi var hemma vid två och klockan 17.30 skulle vi åka igen. Jag skulle fixa malins hår och sminka anna. Sedan skulle Malin fixa annas hår och mitt! Så det blev tajt med tiden, jag var stressen själv, som vanligt! Men klockan 17.00 hade vi fått på oss kläderna och kunde plocka undan lite av allt skit vi dragit fram haha! Tur jag var så stressad annars hade ja fått panikångest av allt stök.

Sedan, blev det två glas mouserande vin och två somersby cider, sedan var man glad, eller ännu gladare!

Dans på detta och mina fötter gjorde ont, men hallelulja moment!

Maten var oermotståndlig, sällskapet med och allt var bara så bra!

Lite bilder från igår























ja, alltså jag kan lägga upp hur många som helst! men jag funtar på
att göra ett album på facebook och tagga de som inte läggs ut här ;D

Tror ja gör det! mohaha

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0