Hej!

En snabb uppdatering av mitt liv!

Fredag - Balen

Måste säga helt okej, men inte som jag förväntat mig. Får skylla mig själv att jag väntade på andra så att de flesta gick hem. Ångesten börjar att lägga sig nu... Annars var det helt okej också.

Lördag - Modevisning + Melodifestival

Den var suverän! Jag vågade stå på scen och prata - har jag aldrig vågat någonsin, men lilla mican är inte så liten längre! Plus att jag blev grymt nöjd med min modell allt blev perfekt.

På kvällen blev det melodifestival och min favorit vann!

Söndag - Morsdag + bal

Vaknar tidigt, duschar och sedan är det iväg till scandic hotell för att äta frukost med min kära mor,broder och kristina. Det var super mysigt och massa gott. Sedan fick mamma sitt smycke som jag och min bror köpt :) Swarovski kristaller och 18 k guld ska de va på mors dag!

Halv tre kommer malin, carro och lp och hämtar upp mig! Vi ska på bal - eller kolla iaf! Önskar dem en bättre bal än våran iaf. De har ju trots allt betalat typ 1000 kr. Så hoppas de blir mousserande och vals!

Nu ska ja hitta någonting som är varmt att ha på sig, det är ju ingen sommar ute idag precis!

Puss och Kram
Miccs
(bilder kommer nog sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0