Bönsöndagen!

Hej söta du!

Idag är det ingen vanlig dag, utan det är bönsöndagen. Och för de som vill följa denna tradition är det bara till att käka en jäkla massa bönor! Men helst inte bruna, det kan sluta helt åt ja...

Eller så gör man det på riktigt, går till kyrkan. Men jag avstår från båda traditionerna idag faktiskt. Inte för att jag någonsin har följt dem, men ääh!

För, Micaela Pauline Tove Hansen har idag skrivit klart sammanfattningen av kap 3. Kanske inte på 1 timme, men på flera och jag är så lycklig! Denna stora börda är nu äntligen ur min väg. 58 sidor har nu blivit 4 och jag trodde faktiskt det skulle sluta på fler, men icke. Det bästa var faktiskt att det var kul att skriva det idag. Jag liksom njöt på nå vis.

Nu blir det plugga religion för resten av dagen. Islam och Judendom. ÅÅÅÅH nu är det över!!! (onsdag)

Bara roliga bitar kvar:

  •  Redigera portfolio bilder ca 6-7 stycken tror jag.
  • Hitta på en awesome styling till modevisningen den 29 Maj

Helgen har varit mysig:

Fredag: Myskväll med mat, bak och film hos mig med mysiga tjejor.
Lördag: Mys på stan med syster, Saga och Nisse. Sen på kvällen blev det mys på sibylla med kebabtallrik (halverad pommes) och nisse. Sedan hälsa vi på hos broder som har flyttat intill staden, gött!
Söndag: Mysplugg söndag. Kap 3 och religion. Senare ikväll blir det mys med min underbara pojke! (-minus är att båda har nara på läpparna, nåväl!)

Some pics from fridays


Blondes do have more fun?


Sallat - bilden på maten ville inte bli på rätt håll trots rotation, så sallat!


Vaniljbullar - ännu godare dan efter!!!


Ungefär såhär glad är jag idag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0